FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
28.10 Lubartów(pod Lublinem)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer FB Strona Główna :: Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RomualdZielony
Chłop



Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Śro 20:51, 11 Paź 2006    Temat postu: 28.10 Lubartów(pod Lublinem)

Klub Gier Bitewnych „Zielony Smok” zaprasza na Turniej Warhammera Fantasy Battle „Mantikora III” w ramach konwentu miłośników fantastyki „Mantikora” oraz w ramach projektu „Lubartowska jesień z fantastyką”!!

Turniej odbedzie się 28 pazdzernika w Szkole podstawowej nr 3 na ul.3-go Maja 64/77 w Lubartowie(ta sama, w której odbywał się poprzedni turniej).

Jest to turniej 2-osobowych drużyn, każdy gracz posiada armie na 1744 pkt. limited. OBOWIĄZUJĄ ZASADY 7 EDYCJI WFB!!!

Rozpiski należy zgłaszac na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 26.10.06 r. Każdy druzyna która zgłosi się w terminie dostanie +3 pts do klasyfikacji generalnej!!.(w zgłoszeniu należy uwzgeldnic kapitana druzyny). Ze wzgeldu na ilość stołow limit zgłoszeń to 20.(kto pierwszy ten lepszy nie patrze na to czy kogos znam czy tez nie).

Gramy 3 bitwy po 6 tur lub po 3 godziny.

Gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich.

Można proxowac.!

Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają kostką. Gracz który rzuci więcej decyduje czy wybiera stronę czy rozpoczęcie. Zwycięzca tego rzutu rozstawia się pierwszy.

Podczas turnieju odbedzie się całkowicie subiektywna ocena malowania.(malowanie 0-3 pts , konwersje 0-2 pts , podstawki 0-1 pts , WYSIWYG 0-1 pts.)

Każdy gracz zoobowiazany jest do przyniesienia wlasnej rozpiski, podr., errat, kostek etc.etc. na turniej.(nie interesuja mnie żadne wymowki jak ktos nie ma choćby wydrukowanych zasad to będą karniaki!!)

PLAN TURNIEJU:

09:00 – 09:30 Zapisy
09:30 – 12.30 I bitwa
12:45 – 15:45 II bitwa
16:00 – 19:00 III bitwa

Różnice punktowe:
0-244 10-10
245-400 11-9
401-550 12-8
551-600 13-7
601-750 14-6
751-900 15-5
901-1050 16-4
1051-1200 17-3
1201-1350 18-2
1351-1500 19-1
1501-1650+ 20-0

1744 Limited, czyli obowiązują:
- Wszystkie wydane księgi armii(6 oraz 7 edycyjne - używa się tych nowszych) ZA WYJĄTKIEM Armii alternatywnych (z tyłu podręcznika) oraz bohaterów specjalnych.
- Wszystkie oficjalnie wydane erraty i poprawki do ksiąg armii jakie pojawią się do dnia turnieju.
- Wszystkie armie z podręcznika "Storm of Chaos"
- Jednostki Dogs of War oraz Regiments of Renown, ZA WYJĄTKIEM pojedynczych modeli zajmujących sloty "hero". Oddziały Dogs of War można brać tylko w armiach, które mają wyraźnie zaznaczoną opcję brania jednostek DoW (są one wymienione jako opcja rare). Nie można więc brać jednostek DoW w armiach Storm of Chaos oraz w niektórych armiach z końców podręczników.
- Treasures of the Old ones.
- Armie z kampani "Lustria", wymagające wystawiania bohaterów specjalnych, nie są dopuszczone
- Nie można używać oddziałów, bohaterów, przedmiotów ani zasad wymagających zgody przeciwnika.

Drużyny:
-Turniej drużynowy dwuosobowy - bierzesz sobie kumpla do druzyny. Losuje się systemem szwaicarskim normalnie teamy. A jak będzie to wyglądać (w sensie jak będzie sie dobierac przeciwników) to będzie tak:
Po losowaniu, wszyscy (wszyscy 4 gracze) rzucają kostką i ta drużyna która wygrała wybiera kto gra z kim.(chyba proste co nie ?)

Scenariusze:
1)Magiczny Park
Jako ze sanguszkowie wybudowali park wokół pałacu to w tym scenariuszu kazdy teren zyskuje specjalne właściwości - górki są traktowane jako trudny teren(bez wzgledu na poziom), lasy również i staw - z tym najwieksza zabawa. Staw jest bardzo trudnym terenem chyba ze jednostka ma aquatic to wtedy traktuje go jako open ground. Dodatkowo kazde jeziorko jest traktowane jako magiczny staw. Jeśli jakas jednostka wejdzie do stawu to wykonuje sie rzut k6(kazdy oddzial rzuca tylko przy pierwszym wejsciu do stawu, potem nie ma rezultatów):
1- gniew nimf - oddzial otrzymuje d6 hitów z s4
2 - woda większej antymagii - wszystkie posiadane przez oddział magiczne przedmioty przestają działać na 2 tury(tą i następną) tego gracza, dodatkowo w następnej fazie magii gracz ma -2pd z puli oraz jeśli w oddziale tym był mag to nie moze on rzucać czarów
3 - woda antymagii - wszystkie posiadane przez oddział magiczne przedmioty przestają działać do poczatku nowej tury tego gracza oraz w przychodzącej fazie magii gracz ma -1 pd z puli
4 - woda krwi - oddział staje się frenzy
5 - woda magii - jeżeli oddział posiadał jakieś przedmioty typu boundspell to może użyć ich dwukrotnie w ciągu najbliższej fazy magii, dodatkowo w najbliższej fazie magii gracz ma +1pd do puli
6 - woda total power - jeżeli oddział posiadał jakieś przedmioty typu boundspell to może ich użyc dwukrotnie w ciągu najbliższej fazy magii, dodatkowo w najbliższej fazie magii gracz ma +2 pd do puli; jeśli w oddziale znajduje sie czarodziej to otrzymuje on dodatkowy +1 punkt do kazdego rzutu na czar(nie może spowodować irrestible force)

2)Oblężenie pałacu
Na środku stołu jest pałac sanguszków(200x150mm) ktory jest traktowany jak normalny budynek. Do pałacu prowadzą 2 bramy - obydwie mają 50mm długości, są ulokowane w centrum ściany dłuższej(czyli od 75 do 125mm), dokładnie naprzeciw siebie. Wrota posiadają T5 i 3W, oraz zasadę flammable. Jako, że pałac Sanguszków jest bardzo solidny dostać się do zamku można się tylko drzwiami, mury traktowane są jako imbossible terrain(strzelcy mogą strzelać przez wąskie okiennice strzelnicze). Ten kto będzie miał w pałacu większy US pod koniec bitwy ten otrzymuje dodatkowe 200 VP. Jednakże sprawa nie przedstawia się tak łatwo - Sanguszkowie powiem nie mają wcale zamiaru oddać pałacu dobrowolnie. Wewnątrz budynku znajdują się dwa oddziały po 5 strzelców, wynajętych przez Sanguszków(strzelcy ci mają zasady/statystyki imerialnych handgunnerów). Obydwa oddziały pilnują przeciwległych wrót - to znaczy że jeśli jednostka rozwali drzwi z szarży to może overrunem wpaść w strzelców(upraszczamy - oddział piechoty nie musi zmieniać formacji aby walczyć z handgunnersami - po prostu uznaje się, że jeśli nie ma drzwi to można walczyć ze strzelcami, ale zeby wejść do środka pałacu trzeba już zmienić formację. Strzelcy zaś strzelają do najbliższych oddziałów przeciwnika - zawsze wybierają najbliższy cel, strzelanie to rozstrzyga każdy z graczy oddzielnie w swojej turze strzelania. Wewnątrz budynku znajduje się jeszcze jedna postać - sam książę Karol Sanguszko, który do ostatniej kropli krwi będzie bronił swojego dobytku. Sanguszko ma statystyki imperialnego kapitana, uzbrojony jest w great weapon oraz posiada magiczny przedmiot - armour of meteoric iron, dającą mu 1+ as. Dodatkowo posiada pakiet zasad specjalnych - jest generałem obozu(strzelcy mogą korzystać z jego 8 LD, za jego zabicie jest dodatkowe 100VP), posiada zasadę frenzy, hatred(do wszystkich wrogów wewnątrz pałacu) oraz stubborn. Książę będzie szarżował w jakiejkolwiek fazie ruchu na najbliższy oddział przeciwnika wewnątrz pałacu(frenzy), początkowo zaś umieszcza się go w centrum pałacu i nie rusza się on stamtąd aż ktoś wpadnie do jego posiadłości. Za pokonanie Sanguszki jest 100VP(czyli w sumie 200VP za jego zabicie). Sanguszko kocha pojedynki - myśli też, że jeśli pozabija przywódców to morale najeźdźców spadnie i odstąpią od oblężenia. Dlatego też, jeśli dojdzie do walki to Sanguszko zawsze wyzywa na pojedynek najsilniejszego bohatera bądź championa w oddziale(jeśli w oddziale powiedzmy Tancerzy Wojny jest czarodziej i champion to na pojedynek zostanie wyzwany zawsze bohater) - aby to zrobić Sanguszko nie musi wcale się stykać z tym modelem. Oczywiście - pojedynek nie może być odrzucony.

3) Lew, malarz i twoja stara...
Ród Sanguszków zdecydował się na wymalowanie wielkiego herbu miasta Lubartów na wrotach pałacu. Miałby on upamiętnić potęgę miasta, jego nieprzemijalną chwałę oraz zasługi militarne. Jednakże nie jest to łatwe - do tego celu zatrudnić trzeba świetnego malarza, który sam zdobędzie modele do malowidła. O rycerza nie jest tak trudno - starzy magnaci z chęcią wypolerują stare zbroje, nałożą kropież na konia i z połyskującą lancą będą pozować do obrazu. Jednakże skąd wytrzasnąć lwy? Plotka głosi, że z okolicznego ogrodu zoologicznego Zamoyskich uciekły dwie samice lwów - jakby nie patrzeć jest to znakomita okazja!! Stąd też został podjęty konkurs na najlepszego malarza, który owe lwy sam zdobędzie - tyle otoczki scenariusza. Malarzem będzie wybrany przez gracza na początku bitwy bohater - musi on być bardzo dobrze chroniony, gdyż jeśli zostanie zabity, to gracz odpada z konkursu(traci podwójną ilość VP za niego i nie dostaje punktów za schwytanie lwów). Teraz dalej - po rzuceniu za stronę po prawej lub lewej krawędzi stołu(gracze mogą miedzy sobą wspólnie ustalić, albo rzucić kością) ustawiane są 2 podstawki kawaleryjskie, oznaczające właśnie dwie lwice. Ich zadaniem jest przedostanie się do przeciwległej krawędzi stołu - poruszają się z szybkością 14" lub 7", jeśli nie mogą maszerować. Nie mają żadnych statystyk, nie walczą, nie gonią, nie mogą być zranione, zestrzelone itd - są po prostu nietykalne. Jeśli lwy się przedostaną do przeciwległej krawędzi, obydwaj gracze tracą 200VP, aby odzwierciedlić ich odpadnięcie z konkursu. Aby 'schwytać' lwy, należy po prostu zaszarżować na nie - jeśli szarża dojdzie to lwy są schwytane(nie można po tym robić overruna, szarża zatrzymuje się w miejscu gdzie stały lwy). Lwy mogą być odbite, jeśli oddział niosący je zostanie złamany i zacznie uciekać(jak sztandar). Gracz, którego oddział posiada lwy pod koniec gry otrzymuje dodatkowe 200VP(przypominam o dodatkowej premii za zabicie bohatera-malarza).

Jeśli o czyms zapomniałem to piszcie a dopisze.
ZAPRASZAM!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer FB Strona Główna :: Turnieje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Warhammer FB: Wszystko o Warhammerze FB i nie tylko:)     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin